Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30198
Назва: Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху
Автори: Литовченко, Світлана Віталіївна
Ключові слова: корекційно-розвивальний супровід
діти раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху
раннє втручання
дошкільна освіта
система корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного XI віку з порушеннями слуху
Дата публікації: 24-чер-2021
Видавництво: Ін-т спец. педагогіки і психології імені Миколи Ярмачека
Бібліографічний опис: Литовченко С. В. Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.03 / Литовченко Світлана Віталіївна. - Київ, 2021. - 496 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше здійснено теоретичне узагальнення та наукове вирішення проблеми корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30198
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литовченко С_дис_2021.pdf8.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.