Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30191
Title: Медико-соціальне обґрунтування удосконаленої моделі профілактики травматизму у школярів
Authors: Бондарь, Світлана Олександрівна
Keywords: шкільний травматизм
регіон
Україна
безпечна поведінка
профілактика
модель
Issue Date: 24-Jun-2021
Publisher: Нац. мед. акад. післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Citation: Бондарь С. О. Медико-соціальне обґрунтування удосконаленої моделі профілактики травматизму у школярів : дис. ...д-ра філософії : 22; 222 / Бондарь Світлана Олександрівна. - Київ, 2020. - 280 с.
Abstract: На сучасному етапі, у період демографічної кризи і становлення майбутнього розвитку країни, необхідність покращення стану здоров’я дитячого населення є пріоритетним напрямом державної політики. Виявлення негативних тенденцій вимагає нагального і всебічного вивчення причин погіршення стану здоров’я дітей, дослідження шляхів впливу на ситуацію. При вирішенні цього завдання та з метою досягнення позитивних змін у майбутньому першочергової уваги потребують патологічні стани, які займають провідні місця в структурі захворюваності, інвалідизації та смертності дітей, вплив яких можна було б мінімізувати. До такої категорії належить дитячий травматизм, а серед його видів – шкільний, що в загальній структурі травм займає третє місце після побутового та вуличного і все частіше викликає занепокоєння в суспільстві за темпами поширення. Як позитив слід відмітити, що зазначена проблема знайшла своє відображення в цілому ряді правових документів різних відомств та інформаційних ресурсів, а з іншого боку - на сьогодні, на жаль, доводиться констатувати факт відсутності науково-дослідних робіт із профілактики шкільного травматизму з позиції системного підходу, чого якраз і вимагає багатоаспектність і міждисциплінарність питання.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30191
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондарь С_дис_2020.pdf15.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.