Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30190
Назва: Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху
Автори: Литовченко, Світлана Віталіївна
Ключові слова: корекційно-розвивальний супровід
діти раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху
раннє втручання
дошкільна освіта
система корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху
Дата публікації: 24-чер-2021
Видавництво: Ін-т спец. педагогіки і психології імені Миколи Ярмачека
Бібліографічний опис: Литовченко С. В. Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Литовченко Світлана Віталіївна ; Ін-т спец. педагогіки і психології імені Миколи Ярмачека. - Київ, 2021. - 43 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розглянуто проблему корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху. Уперше теоретично обґрунтовано корекційно-розвивальний супровід дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху як систему, функціональність якої забезпечується комплексом взаємопов’язаних і взаємообумовлених впливів на створення адаптивно-превентивного середовища для компенсаторного розвитку сенсомоторних інтеграцій, комунікації (soft skills, словесне мовлення та/або жестова мова), пізнавальної діяльності та виховання особистості; розроблено концептуальні засади організації та реалізації системного корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху в умовах спеціальних та інклюзивних закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрах; визначено зміст, етапи, соціально-педагогічні та організаційні умови реалізації супроводу; окреслено методичні засади, форми та технології (підтримки, комунікації, безбар’єрності, професійного співробітництва, максимального використання потенціалу сім’ї) надання системного корекційно-розвивального супроводу дітям раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30190
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литовченко_автореф_2021.pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.