Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30190
Назва: | Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху |
Автори: | Литовченко, Світлана Віталіївна |
Ключові слова: | корекційно-розвивальний супровід діти раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху раннє втручання дошкільна освіта система корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху |
Дата публікації: | 24-чер-2021 |
Видавництво: | Ін-т спец. педагогіки і психології імені Миколи Ярмачека |
Бібліографічний опис: | Литовченко С. В. Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Литовченко Світлана Віталіївна ; Ін-т спец. педагогіки і психології імені Миколи Ярмачека. - Київ, 2021. - 43 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації розглянуто проблему корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху. Уперше теоретично обґрунтовано корекційно-розвивальний супровід дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху як систему, функціональність якої забезпечується комплексом взаємопов’язаних і взаємообумовлених впливів на створення адаптивно-превентивного середовища для компенсаторного розвитку сенсомоторних інтеграцій, комунікації (soft skills, словесне мовлення та/або жестова мова), пізнавальної діяльності та виховання особистості; розроблено концептуальні засади організації та реалізації системного корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху в умовах спеціальних та інклюзивних закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрах; визначено зміст, етапи, соціально-педагогічні та організаційні умови реалізації супроводу; окреслено методичні засади, форми та технології (підтримки, комунікації, безбар’єрності, професійного співробітництва, максимального використання потенціалу сім’ї) надання системного корекційно-розвивального супроводу дітям раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху в сучасних умовах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30190 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Литовченко_автореф_2021.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.