Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30188
Назва: Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчитель
здоров’я
компетентність індивідуального здоров’язбереження
професійна підготовка
здоров’язбережувальне освітнє середовище
неперервна педагогічна освіта
педагогічна технологія
профілактика професійного вигоряння
Дата публікації: 24-чер-2021
Видавництво: Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Жара Ганна Іванівна. - Чернігів, 2021. - 659 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі здійснено обґрунтування теоретичних і методичних основ формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Метою дослідження є розробка, теоретичне та методичне обґрунтування й експериментальна перевірка педагогічної технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30188
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жара_дис_2021.pdf16.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.