Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30184
Назва: | Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти |
Автори: | Сагач, Оксана Михайлівна |
Ключові слова: | учитель майбутній учитель професійне зростання неперервна освіта готовність мотивація мотивація та готовність до неперервного зростання професійно-ціннісні орієнтації дослідницька та методологічна культура |
Дата публікації: | 24-чер-2021 |
Видавництво: | Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Сагач О. М. Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Сагач Оксана Михайлівна ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 43 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації здійснено теоретико-методичне узагальнення й запропоновано нове вирішення наукової проблеми професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Уперше розроблено та обґрунтовано концепцію професійне зростання учителя у системі неперервної педагогічної освіти, виділено етапи цього процесу: етап професійного самовизначення та розвитку під час навчання у ЗВО; етап професійного вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки в процесі підвищення кваліфікації. Це зумовлює реалізацію дослідження на рівні трьох концептів: методологічному, теоретичному, практичному. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30184 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сагач_автореф_2021.pdf | 464.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.