Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30163
Назва: Теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом
Автори: Єрьоменко, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: професійна підготовка
магістр
управління закладом освіти
адаптація
адаптивні технології
адаптивна система підготовки магістрів
теоретичні і методичні засади
взаємоадаптація
самоорганізація
самоосвіта
алгоритм розроблення адаптивних технологій
Дата публікації: 18-чер-2021
Видавництво: Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Єрьоменко О. А. Теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 " Теорія і методика професійної освіти" / Єрьоменко Ольга Анатоліївна ; Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка. - Суми, 2021. - 47 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації представлено теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Проаналізовано джерельну базу дослідження. Виявлено стан розробленості проблеми створення адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Виокремлено та обґрунтовано теоретичні і методичні засади розроблення адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом; розкрити зміст понять «адаптивна педагогічна система», «адаптивна система підготовки магістрів». Розроблено та теоретично обґрунтовано модель адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Теоретично обґрунтовано методичні засади застосування адаптивних технологій у професійній підготовці магістрів з управління навчальним закладом. Розроблено адаптивний інструментарій для забезпечення науково-методичного супроводу функціонування й розвитку адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Експериментально перевірено результативність адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Розроблено методичні рекомендації для практичного використання адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30163
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоменко_автореф_2021.pdf784.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.