Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30163
Назва: | Теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом |
Автори: | Єрьоменко, Ольга Анатоліївна |
Ключові слова: | професійна підготовка магістр управління закладом освіти адаптація адаптивні технології адаптивна система підготовки магістрів теоретичні і методичні засади взаємоадаптація самоорганізація самоосвіта алгоритм розроблення адаптивних технологій |
Дата публікації: | 18-чер-2021 |
Видавництво: | Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Єрьоменко О. А. Теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 " Теорія і методика професійної освіти" / Єрьоменко Ольга Анатоліївна ; Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка. - Суми, 2021. - 47 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації представлено теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Проаналізовано джерельну базу дослідження. Виявлено стан розробленості проблеми створення адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Виокремлено та обґрунтовано теоретичні і методичні засади розроблення адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом; розкрити зміст понять «адаптивна педагогічна система», «адаптивна система підготовки магістрів». Розроблено та теоретично обґрунтовано модель адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Теоретично обґрунтовано методичні засади застосування адаптивних технологій у професійній підготовці магістрів з управління навчальним закладом. Розроблено адаптивний інструментарій для забезпечення науково-методичного супроводу функціонування й розвитку адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Експериментально перевірено результативність адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Розроблено методичні рекомендації для практичного використання адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30163 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Єрьоменко_автореф_2021.pdf | 784.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.