Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30134
Назва: Методологія управління якістю у закладах ресторанного господарства
Автори: Паска, Марія
Личук, Микола
Paska, Mariia
Lychuk, Mykola
Ключові слова: управління якістю
контроль
сфера обслуговування
Дата публікації: 14-чер-2021
Бібліографічний опис: Паска М. Методологія управління якістю у закладах ресторанного господарства / Марія Паска, Микола Личук // Молода спортивна наука України : зб. тез. доп. / за заг. ред. Є. Приступи. - Львів, 2020. - Т. 4. - С. 114-115.
Короткий огляд (реферат): Мета та завдання. Установлення основних критичних точок контролю та АТФ‑моніторингу у закладах ресторанного господарства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30134
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1092-2195-1-SM.pdf706.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.