Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29994
Назва: | Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра |
Автори: | Підлісна, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | молодший школяр розвиток особистості провідна діяльність психологічна гра учбова діяльність психологічний супровід чинники розвитку особистості інтерактивне навчання |
Дата публікації: | 4-чер-2021 |
Видавництво: | Ін-т психології імені Г. С. Костюка |
Бібліографічний опис: | Підлісна С. В. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : дис. ...канд. психол. наук : 19.00.07 / Підлісна Світлана Володимирівна. - Київ, 2021. - 249 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертацію присвячено актуальній для педагогічної та вікової психології проблемі психолого-педагогічних засобів розвитку особистості молодших школярів, зокрема впливу інтерактивного навчання – психологічних ігор та психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Дослідження проводилося упродовж 2012-2020 років і передбачало теоретичний, констатувальний, формувальний, узагальнювальний етапи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29994 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підлісна_дис_2021.pdf | 3.02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.