Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29994
Назва: Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра
Автори: Підлісна, Світлана Володимирівна
Ключові слова: молодший школяр
розвиток особистості
провідна діяльність
психологічна гра
учбова діяльність
психологічний супровід
чинники розвитку особистості
інтерактивне навчання
Дата публікації: 4-чер-2021
Видавництво: Ін-т психології імені Г. С. Костюка
Бібліографічний опис: Підлісна С. В. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : дис. ...канд. психол. наук : 19.00.07 / Підлісна Світлана Володимирівна. - Київ, 2021. - 249 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено актуальній для педагогічної та вікової психології проблемі психолого-педагогічних засобів розвитку особистості молодших школярів, зокрема впливу інтерактивного навчання – психологічних ігор та психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Дослідження проводилося упродовж 2012-2020 років і передбачало теоретичний, констатувальний, формувальний, узагальнювальний етапи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29994
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підлісна_дис_2021.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.