Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29993
Назва: Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці
Автори: Максимов, Микола Володимирович
Ключові слова: рефлексія
молодші школярі
музика
мистецтво
вербальні методи.
невербальні методи
особистість
вікові особливості
емоційні переживання
особистісне зростання
Дата публікації: 4-чер-2021
Видавництво: Ін-т психології імені Г. С. Костюка
Бібліографічний опис: Максимов М. В. Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці : дис. ...д-ра психол наук : 19.00.07 / Максимов Микола Володимирович. - Київ, 2021. - 402 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефлексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп’ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29993
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Максимов_дис_2021.pdf4.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.