Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29989
Назва: | Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра |
Автори: | Підлісна, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | молодший школяр розвиток особистості чинники розвитку особистості інтерактивне навчання психологічна гра психологічний супровід шкільна тривожність |
Дата публікації: | 4-чер-2021 |
Видавництво: | Ін-т психології імені Г. С. Костюка |
Бібліографічний опис: | Підлісна С. В. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія " / Підлісна Світлана Володимирівна ; Ін-т психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2021. - 24 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертаційне дослідження присвячене аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29989 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підлісна_автореф_2021.pdf | 470.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.