Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29967
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Karpa, Ihor | - |
dc.contributor.author | Budzyn, Vira | - |
dc.contributor.author | Matviyas, Olha | - |
dc.contributor.author | Ripak, Ihor | - |
dc.contributor.author | Lapychak, Ihor | - |
dc.contributor.author | Khorkavyy, Bohdan | - |
dc.contributor.author | Карпа, Ігор | - |
dc.contributor.author | Будзин, Віра | - |
dc.contributor.author | Матвіяс, Ольга | - |
dc.contributor.author | Ріпак, Ігор | - |
dc.contributor.author | Лапичак, Ігор | - |
dc.contributor.author | Хоркавий, Богдан | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-02T17:29:19Z | - |
dc.date.available | 2021-06-02T17:29:19Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-02 | - |
dc.identifier.citation | Improving the technical and tactical actions of qualified football players of various positions in certain areas of the fіeld / Ihor Karpa, Vira Budzyn, Olha Matviyas. Ihor Ripak, Ihor Lapychak, Bohdan Khorkavyy // Journal of Physical Education and Sport. - 2021. - Vol. 21 (3), art. 186. - P. 1461-1468. (Scopus). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29967 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі футбол є одним з найбільш розвинених і популярних видів спорту у світі. Змагальна діяльність у футболі є предметом уваги багатьох дослідників (Байрачний, 2008; Будзин, 2019; Хоркавий, 2017). Проблема побудови навчально-тренувального процесу з футболу на основі змагальної діяльності індексів надзвичайно актуальний, тому потребує подальших досліджень та вдосконалення. Мета дослідження полягає в тому, щоб покращити виконання техніко-тактичних дій кваліфікованими гравцями з урахуванням специфіки положення та певні ділянки поля. Результати теоретичного аналізу та експериментальних досліджень мають дозволило встановити, що вдосконалення техніко-тактичних дій повинно відбуватися завдяки функціоналу обов'язки гравців залежно від їх положення та різних сфер ігрового поля. Програма запровадження експериментального фактора забезпечило перерозподіл видів навчальної роботи на етапі формування експеримент. Перш за все, це передбачало технічну, тактичну та ігрову підготовку. Реалізація авторської Очікується, що програма вдосконалить технічні та тактичні дії футболістів у тренувальному процесі, в особливо під час особливого підготовчого періоду. Перерозподіл навчальної роботи такий: загальний фізична підготовка - 29,1%, спеціальна фізична підготовка - 70,9%, техніко-тактична підготовка - 61, 5%, гра підготовка - 28,4%, а змагальна підготовка - 10,1%. Співвідношення видів навчальної роботи в змагальний період: загальна фізична підготовка - 24,3%, спеціальна фізична підготовка - 75,7%, техніко-тактична підготовка - 55,6%, ігрова підготовка - 35,3%, а змагальна підготовка - 9,1%. Таким чином, розробка навчальних занять на основі авторська програма, яка була розроблена з урахуванням ігрових зон поля та функціоналу обов'язки гравців, є ефективним і може бути використаний у тренувальному процесі футбольних команд різних кваліфікація/ | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | program | uk_UA |
dc.subject | conditioning period | uk_UA |
dc.subject | training sessions | uk_UA |
dc.subject | playing field zones | uk_UA |
dc.subject | stages of training | uk_UA |
dc.subject | програма | uk_UA |
dc.subject | кондиційний період | uk_UA |
dc.subject | тренувальні заняття | uk_UA |
dc.subject | зони ігрових полів | uk_UA |
dc.subject | етапи тренувань | uk_UA |
dc.title | Improving the technical and tactical actions of qualified football players of various positions in certain areas of the field | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Карпа_Будзин_Матвіяс_Ріпак_Лапичак_Хоркавий_2021_Art 186_Скопус.pdf | 295.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.