Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29966
Назва: The Influence of the Third Parties Organizations Activities on the Efficiency of the Tourism Services Market Entities
Автори: Paska, Mariia
Konokh, Anatoli
Kiptenko, Viktoriia
Bodnar, Serhii
Паска, Марія
Конох, Анатолій
Кіптенко, Вікторія
Боднар, Сергій
Ключові слова: tourism
entities - legal entities
commissions
agencies and other fees
placing and accommodation expenses
transport expenses
undercoverage
tnalysis of the operating environment
cross-coverage
expenses recovery
туризм
юридичні особи
транспортні витрати
аналіз робочого середовища
відшкодування витрат
Дата публікації: 2-чер-2021
Бібліографічний опис: The Influence of the Third Parties Organizations Activities on the Efficiency of the Tourism Services Market Entities / Mariia Paska, Anatolii Konokh, Viktoriia Kiptenko, Serhii Bodnar // The importance of new technologies and entrepreneurship in business development : in the context of economic diversity in developing countries : the impact of new technologies and entrepreneurship on business development. - 2021. - Р. 731-741. (Scopus).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29966
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска_Конох_Кыптенко.._2021_Scopus.pdf246.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.