Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеховська, М. Я.-
dc.contributor.authorРоманчук, О. П.-
dc.contributor.authorChekhovska, M. Ya.-
dc.contributor.authorRomanchuk, O. P.-
dc.contributor.authorКафедра фізичної терапії та ерготерапії-
dc.date.accessioned2021-05-28T10:23:38Z-
dc.date.available2021-05-28T10:23:38Z-
dc.date.issued2021-05-28-
dc.identifier.citationНовітні технології в фізичній терапії та ерготерапії осіб з різними нозологіями : теми та короткий зміст семінарських та практичних занять з дисципліни для здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія». ІІІ-ІV с. (денна форма навчання), ІІІ-ІV с. (заочна форма навчання) / розроб. Чеховська М. Я., Романчук О. П. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - 10 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29892-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectновітні технології в фізичній терапії та ерготерапії осіб з різними нозологіямиuk_UA
dc.subjectтеми семінарських занятьuk_UA
dc.subjectспеціальність 227 „Фізична терапія, ерготерапія”uk_UA
dc.subjectтретій (освітньо-науковий) рівеньuk_UA
dc.subjectІІІ-ІV с. (денна форма навчання), ІІІ-ІV с. (заочна форма навчання)uk_UA
dc.subjectкафедра фізичної терапії та ерготерапіїuk_UA
dc.titleНовітні технології в фізичній терапії та ерготерапії осіб з різними нозологіями : теми та короткий зміст семінарських та практичних занять з дисципліни для здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія». ІІІ-ІV с. (денна форма навчання), ІІІ-ІV с. (заочна форма навчання)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали для аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
теми практичних.pdf566.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.