Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2021-05-25T09:20:52Z-
dc.date.available2021-05-25T09:20:52Z-
dc.date.issued2021-05-25-
dc.identifier.citationАналітична довідка за результатами дослідження практик академічної доброчесності у вищих навчальних закладах України. - Київ, 2016. - 43 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29707-
dc.description.abstractАкадемічна доброчесність – інноваційне поняття для української системи освіти, хоча у світі цей термін відомий вже більше сторіччя. З уведенням цього поняття в законодавчу сферу (що планується в новому законі «Про освіту») та початком проекту сприяння академічній доброчесності, що реалізується МОН України спільно з Американськими радами, актуалізувалась потреба оцінити наявні практики сприяння академічній доброчесності, які втілюються у ВНЗ нашої країни. За дорученням Міністерства Інститут освітньої аналітики МОН України провів дослідження для окреслення наявної ситуації і визначення ВНЗ, що вже мають досвід уведення у свою діяльність основних практик сприяння академічній доброчесності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectаналітична довідкаuk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесність у ВНЗuk_UA
dc.titleАналітична довідка за результатами дослідження практик академічної доброчесності у вищих навчальних закладах Україниuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Академічна доброчесність



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.