Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29558
Назва: The Influence of the Third Parties Organizations Activities on the Efficiency of the Tourizm Services Market Entities
Автори: Paska, Mariia
Konokh, Anatolii
Kiptenko, Viktoriia
Bodnar, Serhii
Паска, Марія
Конох, Анатолій
Кіптенко, Вікторія
Боднар, Сергій
Ключові слова: суб’єкти ринку послуг
туризм
сторонні організації
Дата публікації: 14-кві-2021
Бібліографічний опис: The Influence of the Third Parties Organizations Activities on the Efficiency of the Tourizm Services Market Entities / Mariia Paska, Anatolii Konokh, Viktoriia Kiptenko, Serhii Bodnar // The Importance of New Technologies and Entrepreneurship in Business Development : In The Context of Economic Diversity in Developing Countries : The Impact of New Technologies and Entrepreneurship on Business Development. - 2021. - Vol. 194. - P. 731. (Scopus).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29558
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска_конференція скопус_2021_731 сторінка_repaired.pdf702.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.