Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29547
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заневський, Ігор | - |
dc.contributor.author | Боднарчук, Олена | - |
dc.contributor.author | Римар, Ольга | - |
dc.contributor.author | Соловей, Алла | - |
dc.contributor.author | Маланчук, Галина | - |
dc.contributor.author | Zanevskyi, Ihor | - |
dc.contributor.author | Bodnarchuk, Olena | - |
dc.contributor.author | Rymar, Olha | - |
dc.contributor.author | Solovei, Alla | - |
dc.contributor.author | Malanchuk, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-14T09:16:15Z | - |
dc.date.available | 2021-04-14T09:16:15Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-14 | - |
dc.identifier.citation | Особливості фізичного виховання учнів першого класу в умовах школи та сім'ї / Ігор Заневський, Олена Боднарчук, Ольга Римар, Алла Соловей, Галина Маланчук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2019. - № 2(34). - C. 3-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29547 | - |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві спостерігається тенденція до збільшення емоційної й нервовопсихічної напруженості та зниження фізичної активності, що негативно впливає на стан здоров’я дітей. Одним із можливих шляхів розв’язання цієї проблеми є організація ефективної взаємодії школи та сім’ї у фізичному вихованні школярів. Мета дослідження – розробити програму заходів взаємодії школи й сім’ї у фізичному вихованні учнів першого класу та перевірити її ефективність. Методи дослідження: аналіз і узагальнення літературних джерел; метод експертного оцінювання; соціологічні методи; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Проведено опитування 16 експертів, 43 вчителів фізичної культури, 112 батьків та 112 учнів першого класу. Визначено ефективні форми співпраці вчителів і батьків. Розроблено програму заходів взаємодії школи й сім’ї та впроваджено в навчальний процес. Виявлено позитивний вплив на фізичний розвиток (p<0,05), фізичну підготовленість (р<0,04) та характер рухової активності учнів на дозвіллі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | батьки | uk_UA |
dc.subject | вчителі | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.title | Особливості фізичного виховання учнів першого класу в умовах школи та сім'ї | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1024-2060-1-SM.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.