Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29527
Назва: | Підготовка майбутніх учителів основ здоров'я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності |
Автори: | Строілова, Дар'я Володимирівна |
Ключові слова: | професійна підготовка професійна підготовка вчителів основ здоров’я майбутні вчителі основ здоров’я функціональна асиметрія мозку людини готовність готовність до застосування ФАМЛ |
Дата публікації: | 12-кві-2021 |
Видавництво: | Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Строілова Д. В. Підготовка майбутніх учителів основ здоров'я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Строілова Дар'я Володимирівна ; Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка. - Суми, 2020. - 22 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності. Розкрито сутність і структуру категорії «готовність майбутніх учителів основ здоров’я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності». Обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено модель підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності. Визначено методологічну основу такої підготовки. Описано авторський спецкурс «Педагогічні аспекти застосування функціональної асиметрії мозку людини». Розроблено діагностичний інструментарій для визначення рівнів (інтуїтивний, базовий, усвідомлений) готовності як низку показників (мотивація застосовувати ФАМЛ; нейропсихологічна обізнаність; уміння латеральної діагностики; уміння латерального супроводу уроку; здатність до рефлексії). За результатами педагогічного експерименту статистично підтверджено ефективність розробленої моделі підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29527 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Строілова_АВТОРЕФЕРАТ Строілова 18.08.20.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.