Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29476
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сміт, Гелен | - |
dc.contributor.author | Ріджвей, Джим | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T15:52:20Z | - |
dc.date.available | 2021-04-07T15:52:20Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-07 | - |
dc.identifier.citation | Сміт Г. Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших) / Гелен Сміт, Джим Ріджвей . - 14 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29476 | - |
dc.description.abstract | Анотація У цій статті представлені результати анкетування та інтерв’ю стосовно студентської недоброчесності у вищій освіті. Вільямс (2001) наголошує на існування двох головних причин розповсюдження в освіті недоброчесності та, зокрема, плагіату. Перша – зростання вигод у разі схвального оцінювання курсової роботи, друга – стрімкий розвиток технологій, який призвів до легкого та вільного доступу до інформації, першоджерела якої не завжди вдається відстежити. Тільки декілька авторів, як-от, Ешворт (1997) та Ле Ерон (2001) відзначили зміну моделей оцінювання як фактор списування. Такі теоретики мотивації як Двек (2000), Андерман і Міджлі (2004) припускають, що орієнтація студентів на свої цілі визначає рушійні причини того, що дехто з них обирає списування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | студентська недоброчесність | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.title | Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Академічна доброчесність |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чому студенти списують.pdf | 621.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.