Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29476
Назва: Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших)
Автори: Сміт, Гелен
Ріджвей, Джим
Ключові слова: академічна доброчесність
студентська недоброчесність
вища освіта
Дата публікації: 7-кві-2021
Бібліографічний опис: Сміт Г. Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших) / Гелен Сміт, Джим Ріджвей . - 14 с.
Короткий огляд (реферат): Анотація У цій статті представлені результати анкетування та інтерв’ю стосовно студентської недоброчесності у вищій освіті. Вільямс (2001) наголошує на існування двох головних причин розповсюдження в освіті недоброчесності та, зокрема, плагіату. Перша – зростання вигод у разі схвального оцінювання курсової роботи, друга – стрімкий розвиток технологій, який призвів до легкого та вільного доступу до інформації, першоджерела якої не завжди вдається відстежити. Тільки декілька авторів, як-от, Ешворт (1997) та Ле Ерон (2001) відзначили зміну моделей оцінювання як фактор списування. Такі теоретики мотивації як Двек (2000), Андерман і Міджлі (2004) припускають, що орієнтація студентів на свої цілі визначає рушійні причини того, що дехто з них обирає списування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29476
Розташовується у зібраннях:Академічна доброчесність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чому студенти списують.pdf621.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.