Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29476
Назва: | Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших) |
Автори: | Сміт, Гелен Ріджвей, Джим |
Ключові слова: | академічна доброчесність студентська недоброчесність вища освіта |
Дата публікації: | 7-кві-2021 |
Бібліографічний опис: | Сміт Г. Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших) / Гелен Сміт, Джим Ріджвей . - 14 с. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація У цій статті представлені результати анкетування та інтерв’ю стосовно студентської недоброчесності у вищій освіті. Вільямс (2001) наголошує на існування двох головних причин розповсюдження в освіті недоброчесності та, зокрема, плагіату. Перша – зростання вигод у разі схвального оцінювання курсової роботи, друга – стрімкий розвиток технологій, який призвів до легкого та вільного доступу до інформації, першоджерела якої не завжди вдається відстежити. Тільки декілька авторів, як-от, Ешворт (1997) та Ле Ерон (2001) відзначили зміну моделей оцінювання як фактор списування. Такі теоретики мотивації як Двек (2000), Андерман і Міджлі (2004) припускають, що орієнтація студентів на свої цілі визначає рушійні причини того, що дехто з них обирає списування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29476 |
Розташовується у зібраннях: | Академічна доброчесність |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чому студенти списують.pdf | 621.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.