Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРедді, Майк-
dc.contributor.authorДжоунз, Вікторія-
dc.date.accessioned2021-04-07T15:30:27Z-
dc.date.available2021-04-07T15:30:27Z-
dc.date.issued2021-04-07-
dc.identifier.citationРедді М. Про соціальну модель плагіату / Майк Редді, Вікторія Джоунз. - 8 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29473-
dc.description.abstractАнотація За десять років після проведення першої Міжнародної конференції з проблем плагіату мало що змінилося у ставленні до плагіату як виключно академічного правопорушення. Проте значення питання про плагіат зі студентської точки зору, а не лише академічної ієрархії, ще ніколи не було таким вагомим. У цій статті проаналізовані попередні практичні розвідки, що зумовило потребу подолати владний дисбаланс у післядипломній та вищій освіті, а також з урахуванням виняткової ролі Інтернету. Запропонована соціальна модель плагіату, яка будується на практичному визначенні плагіату – через виявлені 4 компоненти – та визначає причину плагіату як наслідок теперешініх владних стосунків та освітнього клімату в закладах вищої освіти. Це спонукає нас до одночасного розгляду соціальних і культурних факторів, які впливають на виникнення, виявлення та спробу контролювати плагіат. Нарешті, наголошується потреба визнати наявність факторів, які підтримують статус кво в освіті, та вживати прямих заходів проти «інституційного плагіату», який таким чином виникає.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectсоціальна модель плагіатуuk_UA
dc.titleПро соціальну модель плагіатуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Академічна доброчесність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Про соціальну модель плагіату.pdf504.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.