Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29473
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Редді, Майк | - |
dc.contributor.author | Джоунз, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T15:30:27Z | - |
dc.date.available | 2021-04-07T15:30:27Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-07 | - |
dc.identifier.citation | Редді М. Про соціальну модель плагіату / Майк Редді, Вікторія Джоунз. - 8 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29473 | - |
dc.description.abstract | Анотація За десять років після проведення першої Міжнародної конференції з проблем плагіату мало що змінилося у ставленні до плагіату як виключно академічного правопорушення. Проте значення питання про плагіат зі студентської точки зору, а не лише академічної ієрархії, ще ніколи не було таким вагомим. У цій статті проаналізовані попередні практичні розвідки, що зумовило потребу подолати владний дисбаланс у післядипломній та вищій освіті, а також з урахуванням виняткової ролі Інтернету. Запропонована соціальна модель плагіату, яка будується на практичному визначенні плагіату – через виявлені 4 компоненти – та визначає причину плагіату як наслідок теперешініх владних стосунків та освітнього клімату в закладах вищої освіти. Це спонукає нас до одночасного розгляду соціальних і культурних факторів, які впливають на виникнення, виявлення та спробу контролювати плагіат. Нарешті, наголошується потреба визнати наявність факторів, які підтримують статус кво в освіті, та вживати прямих заходів проти «інституційного плагіату», який таким чином виникає. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | соціальна модель плагіату | uk_UA |
dc.title | Про соціальну модель плагіату | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Академічна доброчесність |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Про соціальну модель плагіату.pdf | 504.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.