Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29473
Назва: Про соціальну модель плагіату
Автори: Редді, Майк
Джоунз, Вікторія
Ключові слова: академічна доброчесність
соціальна модель плагіату
Дата публікації: 7-кві-2021
Бібліографічний опис: Редді М. Про соціальну модель плагіату / Майк Редді, Вікторія Джоунз. - 8 с.
Короткий огляд (реферат): Анотація За десять років після проведення першої Міжнародної конференції з проблем плагіату мало що змінилося у ставленні до плагіату як виключно академічного правопорушення. Проте значення питання про плагіат зі студентської точки зору, а не лише академічної ієрархії, ще ніколи не було таким вагомим. У цій статті проаналізовані попередні практичні розвідки, що зумовило потребу подолати владний дисбаланс у післядипломній та вищій освіті, а також з урахуванням виняткової ролі Інтернету. Запропонована соціальна модель плагіату, яка будується на практичному визначенні плагіату – через виявлені 4 компоненти – та визначає причину плагіату як наслідок теперешініх владних стосунків та освітнього клімату в закладах вищої освіти. Це спонукає нас до одночасного розгляду соціальних і культурних факторів, які впливають на виникнення, виявлення та спробу контролювати плагіат. Нарешті, наголошується потреба визнати наявність факторів, які підтримують статус кво в освіті, та вживати прямих заходів проти «інституційного плагіату», який таким чином виникає.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29473
Розташовується у зібраннях:Академічна доброчесність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Про соціальну модель плагіату.pdf504.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.