Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29381
Назва: | Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності |
Автори: | Мирончук, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | майбутній викладач вищої школи самоорганізація професійна діяльність самоорганізація у професійній діяльності компетентність самоорганізації у професійній діяльності контекстна підготовка модель контекстної підготовки концептуально-теоретична модель методична система |
Дата публікації: | 29-бер-2021 |
Видавництво: | Житомирський держ. ун-т імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Мирончук Н. М. Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Мирончук Наталія Миколаївна ; Житомирський держ. ун-т імені Івана Франка. - Житомир, 2020. - 42 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації на методологічному, теоретичному та методичному рівнях досліджено проблему контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Спроєктовано концептуально-теоретичну модель дослідження проблеми, виявлено детермінанти її розгляду на міжнародному, національному, інституційному, особистісному рівнях. З’ясовано сутність і специфіку самоорганізації майбутніх викладачів вищої школи у професійній діяльності; охарактеризовано структуру компетентності самоорганізації, уточнено критерії, показники, рівні її сформованості. Обґрунтовано, упроваджено й експериментально доведено ефективність методичної системи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності та спроєктованої 38 методичної системи її реалізації. Розроблено навчально-методичне забезпечення контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності (освітньо-професійну програму підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (Педагогіка вищої школи), програми навчальних дисциплін, практик, посібники, навчальнометодичні комплекси). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29381 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мирончук_авторф_2021.pdf | 766.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.