Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29370
Назва: Історія та функціонально-типологічні особливості спортивної медіакомунікації
Автори: Гусєв, Андрій Вікторович
Ключові слова: спортивні медіа
друкована преса
радіо
телебачення
нові медіа
комунікація
медіатизація
PR
реклама
видовище
спорт
масове суспільство
Дата публікації: 29-бер-2021
Видавництво: Дніпропетровський нац. ун-т імені Олеся Гончара
Бібліографічний опис: Гусєв А. В. Історія та функціонально-типологічні особливості спортивної медіакомунікації : автореф. дис. ...канд. наук із соц. комунікацій : [спец.] 27.00.04 "Теорія та історія журналістики" / Гусєв Андрій Вікторович ; Дніпропетровський нац. ун-т імені Олеся Гончара . - Дніпро, 2016. - 22 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації здійснено комплексне вивчення взаємозв'язків медіа та спорту, висвітлюються функціонально-типологічні особливості спортивної медіакомунікацій. Встановлено взаємодію різних видів ЗМІ (друкована преса, радіо, телебачення, нові медіа) і сучасного спорту, особливу увагу приділено новим медіа. Також був досліджений процес створення брендів на основі іміджу спортсменів і репутації спортивних клубів та виявлено особливості використання спорту в рекламі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29370
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусєв_2016_autoref.pdf366.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.