Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучерявий, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2021-03-04T18:10:46Z-
dc.date.available2021-03-04T18:10:46Z-
dc.date.issued2021-03-04-
dc.identifier.citationКучерявий О. М. Організаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти : автореф. дис. ...канд. наук з фіз. виховання і спорту : [спец.] 24.00.01 "Олімпійський і професійний спорт" / Кучерявий Олександр Миколайович ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2021. - 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29073-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз науково-методичної літератури, узагальнення досвіду провідних вітчизняних і зарубіжних фахівців стосовно форм і методів дистанційного навчання, визначено їх можливості в олімпійській освіті. Диференційовано предметну галузь олімпійської освіти стосовно до різних контингентів молоді, яка навчається. Надано характеристику організаційноуправлінськім моделям олімпійської освіти, що застосовуються в сучасному світі (міжнародний досвід), принципам і напрямам застосування дистанційних технологій у центрах олімпійських досліджень та освіти. Узагальнено досвід олімпійської освіти, визначено основні форми та напрями дистанційного навчання в центрах олімпійських досліджень та освіти в різних країнах світу, що стало підставою для розроблення та впровадження дистанційних технологій у систему олімпійської освіти в Україні. Визначено зміст, організаційнофункціональну структуру, вплив зовнішніх і внутрішніх чинників інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України. Проведене дослідження дає підстави стверджувати, що розроблений модуль дистанційної освіти «Олімпійська спадщина» в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання та спорту України доцільно розглядати як інструмент підвищення рівня освіти в галузі фізичної культури і спорту згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та Положенням про дистанційне навчання, затвердженим Наказом МОН № 466 у 2013 р. За результатами дослідження було розроблено типову дистанційну модель олімпійської освіти для Центрів олімпійських досліджень та освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНац. ун-т фіз. виховання і спорту Україниuk_UA
dc.subjectдистанційні технологіїuk_UA
dc.subjectолімпійська освітаuk_UA
dc.subjectцентр олімпійських досліджень та освітиuk_UA
dc.titleОрганізаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кучерявий_aref_2021.pdf396.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.