Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29073
Назва: Організаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти
Автори: Кучерявий, Олександр Миколайович
Ключові слова: дистанційні технології
олімпійська освіта
центр олімпійських досліджень та освіти
Дата публікації: 4-бер-2021
Видавництво: Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України
Бібліографічний опис: Кучерявий О. М. Організаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти : автореф. дис. ...канд. наук з фіз. виховання і спорту : [спец.] 24.00.01 "Олімпійський і професійний спорт" / Кучерявий Олександр Миколайович ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2021. - 23 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз науково-методичної літератури, узагальнення досвіду провідних вітчизняних і зарубіжних фахівців стосовно форм і методів дистанційного навчання, визначено їх можливості в олімпійській освіті. Диференційовано предметну галузь олімпійської освіти стосовно до різних контингентів молоді, яка навчається. Надано характеристику організаційноуправлінськім моделям олімпійської освіти, що застосовуються в сучасному світі (міжнародний досвід), принципам і напрямам застосування дистанційних технологій у центрах олімпійських досліджень та освіти. Узагальнено досвід олімпійської освіти, визначено основні форми та напрями дистанційного навчання в центрах олімпійських досліджень та освіти в різних країнах світу, що стало підставою для розроблення та впровадження дистанційних технологій у систему олімпійської освіти в Україні. Визначено зміст, організаційнофункціональну структуру, вплив зовнішніх і внутрішніх чинників інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України. Проведене дослідження дає підстави стверджувати, що розроблений модуль дистанційної освіти «Олімпійська спадщина» в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання та спорту України доцільно розглядати як інструмент підвищення рівня освіти в галузі фізичної культури і спорту згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та Положенням про дистанційне навчання, затвердженим Наказом МОН № 466 у 2013 р. За результатами дослідження було розроблено типову дистанційну модель олімпійської освіти для Центрів олімпійських досліджень та освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29073
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кучерявий_aref_2021.pdf396.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.