Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29073
Назва: | Організаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти |
Автори: | Кучерявий, Олександр Миколайович |
Ключові слова: | дистанційні технології олімпійська освіта центр олімпійських досліджень та освіти |
Дата публікації: | 4-бер-2021 |
Видавництво: | Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України |
Бібліографічний опис: | Кучерявий О. М. Організаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти : автореф. дис. ...канд. наук з фіз. виховання і спорту : [спец.] 24.00.01 "Олімпійський і професійний спорт" / Кучерявий Олександр Миколайович ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2021. - 23 с. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз науково-методичної літератури, узагальнення досвіду провідних вітчизняних і зарубіжних фахівців стосовно форм і методів дистанційного навчання, визначено їх можливості в олімпійській освіті. Диференційовано предметну галузь олімпійської освіти стосовно до різних контингентів молоді, яка навчається. Надано характеристику організаційноуправлінськім моделям олімпійської освіти, що застосовуються в сучасному світі (міжнародний досвід), принципам і напрямам застосування дистанційних технологій у центрах олімпійських досліджень та освіти. Узагальнено досвід олімпійської освіти, визначено основні форми та напрями дистанційного навчання в центрах олімпійських досліджень та освіти в різних країнах світу, що стало підставою для розроблення та впровадження дистанційних технологій у систему олімпійської освіти в Україні. Визначено зміст, організаційнофункціональну структуру, вплив зовнішніх і внутрішніх чинників інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України. Проведене дослідження дає підстави стверджувати, що розроблений модуль дистанційної освіти «Олімпійська спадщина» в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання та спорту України доцільно розглядати як інструмент підвищення рівня освіти в галузі фізичної культури і спорту згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та Положенням про дистанційне навчання, затвердженим Наказом МОН № 466 у 2013 р. За результатами дослідження було розроблено типову дистанційну модель олімпійської освіти для Центрів олімпійських досліджень та освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29073 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кучерявий_aref_2021.pdf | 396.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.