Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28657
Назва: Сучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності
Автори: Руденко, В.
Гузар, У.
Rudenko, V.
Huzar, U.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика
індивідуалізація послуг
інновації
попит
Дата публікації: 18-лют-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Руденко В. Сучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності / В. Руденко, У. Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. Міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 листопада 2020 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - С. 355-357.
Короткий огляд (реферат): Метою нашого дослідження є характеристика особливостей формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28657
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко_Гузар_2020.pdf559.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.