Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28485
Назва: Маркетинг спортивних подій : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 07 Управління та адміністрування, спеціальність: 073 Менеджмент, факультет фізичної культури і спорту та факультет підвищення кваліфікації, перепідготовки, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр
Автори: Атаманюк, Д. В.
Atamaniuk, D. V.
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: маркетинг спортивних подій
робоча програма
спеціальність 073 Менеджмент
галузь знань - 07 «Управління та адміністрування»
факультет фізичної культури і спорту
факультет підвищення кваліфікації, перепідготовки, післядипломної та заочної освіти
бакалавр
кафедра економіки та менеджменту
Дата публікації: 15-лют-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Маркетинг спортивних подій : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 07 Управління та адміністрування, спеціальність: 073 Менеджмент,факультет фізичної культури і спорту та факультет підвищення кваліфікації, перепідготовки, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр / розроб. Атаманюк Д. В. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - 13 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дисципліни є формування у майбутніх фахівців-менеджерів з виду спорту сучасної системи поглядів і спеціальних знань з маркетингу спортивних подій та набуття практичних навичок щодо проведення спортивних подій на ринку послуг і задоволення потреб споживачів та забезпечення при цьому ефективності діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28485
Розташовується у зібраннях:Робочі навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОб програма маркетинг спортивних подій_ост (1).pdf655 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.