Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28260
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлось, О. О. | - |
dc.contributor.author | Pavlos, O. O. | - |
dc.contributor.author | Кафедра легкої атлетики | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T09:59:59Z | - |
dc.date.available | 2021-02-10T09:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2021-02-10 | - |
dc.identifier.citation | Павлось О. О. Історія виникнення та розвиток легкої атлетики. Сучасний стан легкої атлетики в Україні та світі : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика легкої атлетики" для студентів спеціальностей: 017 „Фізична культура і спорт”, 014 „Середня освіта (фізична культура)” / Павлось О. О. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - 22 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28260 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | теорія і методика легкої атлетики | uk_UA |
dc.subject | історія виникнення | uk_UA |
dc.subject | розвиток легкої атлетики | uk_UA |
dc.subject | сучасний стан легкої атлетики | uk_UA |
dc.subject | лекція | uk_UA |
dc.subject | спеціальність 017 „Фізична культура і спорт”, 014 „Середня освіта (фізична культура)” | uk_UA |
dc.subject | кафедра легкої атлетики | uk_UA |
dc.title | Історія виникнення та розвиток легкої атлетики. Сучасний стан легкої атлетики в Україні та світі : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика легкої атлетики" для студентів спеціальностей: 017 „Фізична культура і спорт”, 014 „Середня освіта (фізична культура)” | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Конспекти лекцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТОК Л_А. СУЧАСНИЙ СТАН ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ.pdf | 508.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.