Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28258
Назва: Корпоративний імідж : тренінг № 14 з навчальної дисципліни "Комунікативний менеджмент" для студентів спеціальності 073 „Менеджмент”, рівень освіти - бакалавр
Автори: Криштанович, С. В.
Kryshtanovych, S. V.
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: комунікативний менеджмент
корпоративний імідж
тренінг
спеціальність 073 «Менеджмент»
факультет туризму
бакалавр
кафедра економіки та менеджменту
Дата публікації: 10-лют-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Криштанович С. В. Корпоративний імідж : тренінг № 14 з навчальної дисципліни "Комунікативний менеджмент" для студентів спеціальності 073 „Менеджмент”, рівень освіти - бакалавр / Криштанович С. В. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): Мета: ознайомити студентів із сутністю поняття «імідж» та його основними властивостями, загальними характеристика елементів корпоративного іміджу. Ознайомити з етапами формування корпоративного іміджу. Проаналізувати у чому полягає основна відмінність між іміджом та діловою репутацією. Визначити імідж ділової людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28258
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тренінг 14.pdf630.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.