Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28018
Назва: Physical condition of preschool children with disabilities in psychological and physical development
Автори: Pasichnyk, Viktoria
Khimenes, Khrysyyna
Pityn, Maryan
Bas, Olha
Hlukhov, Ivan
Hnatchuk, Yaroslav
Drobot, Kateryna
Пасічник, Вікторія
Хіменес, Христина
Пітин, Мар'ян
Бас, Ольга
Глухов, Іван
Гнатчук, Ярослав
Дробот, Катерина
Ключові слова: peers
cardiovascular system
respiratory system
approach
approach
indicator
однолітки
серцево-судинна система
дихальна система
підхід
показник
Дата публікації: 3-лют-2021
Бібліографічний опис: Physical condition of preschool children with disabilities in psychological and physical development / Viktoria Pasichnyk, Khrysyyna Khimenes, Maryan Pityn, Olha Bas, Ivan Hlukhov, Yaroslav Hnatchuk, Kateryna Drobot // Journal of Physical Education and Sport. - 2021. - Vol. 21 (1). - Р. 352-359. (Scopus)
Короткий огляд (реферат): Introduction. Today, there is a negative tendency of increasing the number of preschool children with disharmonious psychophysical development in Ukraine (55.9% in 1998, 59.4% in 2005). At the same time, society offers actual solutions of this problem. Under certain conditions, the development of preschool children of this category can improve or approach to healthy peers’ development level, and within existing educational systems, this process can be managed. Therefore, it is important to study the indicators of physical condition children with special needs in order to substantiate preventive and health measures, determine the content of physical exercises for correction of their psychophysical development. Methods: analysis, generalization of literary sources data; pedagogical ascertainment experiment; medical and biological methods; methods of mathematical statistics. Purpose. To determine physical condition indicators of preschool children with disabilities in psychophysical development. Result and discussion. The value of morbidity children with disabilities of both genders, regardless of the defect, indicate unsatisfactory level. At the surveyed children was noted deterioration of the cardiovascular system functional conditions, that characterized by a slight increase in resting heart rate. Most of the surveyed children reported unsatisfactory quality of cardiovascular system regulation (92.0% girls, 75.8% boys). The values of endurance coefficients of the surveyed children with special needs, regardless of the defect, indicate a weakening of the cardiovascular system. External respiratory indicators of children with speech disorders, mental retardation, Down syndrome and autism spectrum disorders correspond to a level below average. Only peers with musculoskeletal disorders have an average level. Conclusions. The biological age of the surveyed contingent corresponds to the passport. It has been confirmed that the development of children with psychophysical disabilities is conditioned by the lag of the normative in most indicators. This leads to functional impairment of some physiological systems. It is was found marked decreasing in cardiovascular and respiratory system activity children with autism spectrum disorders, Down syndrome and with mental retardation. Сьогодні спостерігається негативна тенденція збільшення кількості дітей дошкільного віку з дисгармонійний психофізичний розвиток в Україні (55,9% у 1998 р., 59,4% у 2005 р.). Водночас суспільство пропонує фактичні рішення цієї проблеми. За певних умов розвиток у дітей дошкільного віку цього категорія може покращити або наблизитись до рівня розвитку здорових однолітків, а в рамках існуючих освітніх систем, цим процесом можна керувати. Тому важливо вивчити показники фізичного стану дітей з особливі потреби з метою обґрунтування профілактичних та оздоровчих заходів, визначення змісту фізичних вправ для корекції їх психофізичного розвитку. Методи: аналіз, узагальнення даних літературних джерел; педагогічний констатуючий експеримент; медичні та біологічні методи; методи математичної статистики. Призначення. Визначити показники фізичного стану дітей дошкільного віку з обмеженими фізичними можливостями розвитку. Результат та обговорення. Значення захворюваності дітей-інвалідів обох статей незалежно дефекту, вкажіть незадовільний рівень. У обстежених дітей було відзначено погіршення роботи серцево-судинної системи функціональні стани системи, що характеризуються незначним збільшенням частоти серцевих скорочень у стані спокою. Більшість опитаних діти повідомили про незадовільну якість регуляції серцево-судинної системи (92,0% дівчаток, 75,8% хлопців). Значення коефіцієнти витривалості обстежених дітей з особливими потребами, незалежно від вади, вказують a ослаблення серцево-судинної системи. Зовнішні респіраторні показники дітей з порушеннями мовлення, психічними відсталість, синдром Дауна та розлади аутистичного спектру відповідають рівню нижче середнього. Тільки однолітки з опорно-руховий апарат має середній рівень. Висновки. Біологічний вік обстежуваного контингенту відповідає паспорту. Було підтверджено, що розвиток дітей з психофізичними інвалідність зумовлена ​​відставанням нормативного за більшістю показників. Це призводить до функціональних порушень деякі фізіологічні системи. Виявлено помітне зниження активності серцево-судинної та дихальної системи діти з розладами спектру аутизму, синдромом Дауна та з розумовою відсталістю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28018
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасічник_Хіменес_Пітин_Бас_2021_Scopus.pdf226.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.