Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27943
Назва: | Інноваційний розвиток вчителя в системі методичної роботи закладу загальної середньої освіти |
Автори: | Співакова, Інна Борисівна |
Ключові слова: | інновація інноваційний розвиток методична робота саморозвиток організаційно-педагогічні засади інноваційний розвиток учителів заклад загальної середньої освіти |
Дата публікації: | 28-січ-2021 |
Видавництво: | Київський ун-т імені Бориса Грінченка |
Бібліографічний опис: | Співакова І. Б. Інноваційний розвиток вчителя в системі методичної роботи закладу загальної середньої освіти : автореф. дис. канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Співакова Інна Борисівна ; Київський ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ, 2020. - 23 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню проблеми інноваційного розвитку вчителів в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність поняття «інноваційний розвиток вчителя» як поетапний, динамічний процес особистісно-професійного вдосконалення, об’єктивне відображення педагогічного суб’єктивного досвіду, що уможливлює генерування вчителями нових педагогічних ідей, створення інноваційних освітніх продуктів, які забезпечують якість освітніх послуг. Теоретично обґрунтовано сутність, зміст і структуру інноваційного розвитку вчителів в системі методичної роботи закладу загальної середньої освіти (особистісний, професійноперетворювальний, рефлексивно-оцінювальний); визначено критерії (цільовий, змістовий та результативний), показники та рівні сформованості (адаптивний, інтеграційний, дослідницький) означеного феномену. Обґрунтовано організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку вчителів в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти: опосередковані та безпосередні. Установлено, що основою цих засад виступають: єдність освітніх цілей, ефективне стимулювання пізнавальнопрофесійної мотивації вчителів і організація методичної роботи як процесу творчого пошуку та інноваційного розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27943 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Співакова_автореф_2020.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.