Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27941
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів
Автори: Тутова, Тетяна Броніславівна
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні вчителі початкової школи
педагогічна взаємодія
готовність до педагогічної взаємодії
гетерогенна група учнів
педагогічна взаємодія з гетерогенними групами учнів
Дата публікації: 28-січ-2021
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Тутова Т. Б. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Тутова Тетяна Броніславівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 23 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів. Проаналізовано стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів. З’ясовано сутність феномена гетерогенності в освітній площині, визначено поняття «гетерогенна група учнів» та «педагогічна взаємодія з гетерогенними групами учнів»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27941
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tutova_автореф_2021.pdf777.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.