Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27871
Назва: Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща та в Україні
Автори: Біляковська, Ольга Орестівна
Ключові слова: якість професійної підготовки
якість освіти
майбутні вчителі
зовнішня система
внутрішня система
порівняльний аналіз
Республіка Польща
Україна
Дата публікації: 14-січ-2021
Видавництво: Київський ун-т імені Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Біляковська О. О. Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща та в Україні : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Біляковська Ольга Орестівна ; Київський ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ, 2020. - 43 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації здійснено цілісний науковий аналіз проблеми забезпечення якості професійної підготовки вчителів у Республіці Польща та в Україні. З’ясовано стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практичній діяльності закладів вищої освіти; виконано порівняльний аналіз базових понять дослідження у польському та українському науковому просторі; на основі системного підходу виокремлено зовнішню та внутрішню системи забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів; розкрито концепцію порівняльного дослідження систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів; визначено та обґрунтовано критерії порівняння систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів (нормативно-правовий, змістово-процесуальний, організаційно-специфічний). Зроблено порівняльний аналіз зовнішніх систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів у Республіці Польща та в Україні в контексті нормативно правової бази та агенцій, діяльність яких спрямована на забезпечення якості вищої освіти, а також внутрішніх систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів обох країн у контексті змісту, організації, моделей, форм і методів професійної підготовки. Визначено перспективні напрями використання в Україні польського досвіду щодо забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27871
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біляковська_автореф_2020.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.