Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27748
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стельмах, Ю. Ю. | - |
dc.contributor.author | Stelmakh, Yu. Yu. | - |
dc.contributor.author | Кафедра атлетичних видів спорту | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-06T07:51:42Z | - |
dc.date.available | 2021-01-06T07:51:42Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-06 | - |
dc.identifier.citation | Стельмах Ю. Ю. Теорія і методика обраного виду спорту та спортивнопедагогічне вдосконалення» (спеціалізація - спортивні види боротьби) : порядок оцінювання результатів навчання для студентів 2 курсу ф-ту пед. освіти та ф-ту післядип. та заоч. освіти, рівень вищої освіти - бакалавр, спеціальність 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”, денна та заочна форма навчання / Стельмах Ю. Ю. - Львів, 2021. - 11 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27748 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Львів | uk_UA |
dc.subject | теорія і методика обраного виду спорту та спортивнопедагогічне вдосконалення | uk_UA |
dc.subject | спеціалізація – спортивні види боротьби | uk_UA |
dc.subject | оцінювання результатів | uk_UA |
dc.subject | кафедра атлетичних видів спорту | uk_UA |
dc.title | Теорія і методика обраного виду спорту та спортивнопедагогічне вдосконалення» (спеціалізація - спортивні види боротьби) : порядок оцінювання результатів навчання для студентів 2 курсу ф-ту пед. освіти та ф-ту післядип. та заоч. освіти, рівень вищої освіти - бакалавр, спеціальність 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”, денна та заочна форма навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Порядок оцінювання результатів навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОРЯДОК оцінювання результатів навчання_2 курс.pdf | 610.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.