Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27671
Назва: | Physical education of children with autism spectrum disorders: a systematic review of structure and effects of interventional programs |
Автори: | Bodnar, Ivanna Pavlova, Iuliia Khamade, Ali Боднар, Іванна Павлова, Юлія Хамаде, Алі |
Ключові слова: | autism spectrum disorders children physical activity program quality of life розлади аутистичного спектра діти фізична активність програма якість життя |
Дата публікації: | 29-гру-2020 |
Бібліографічний опис: | Bodnar I. Physical education of children with autism spectrum disorders: a systematic review of structure and effects of interventional programs / Bodnar I., Pavlova I., Khamade A. // Physiother Quart. - 2020. - Vol. 28, № 4. - P. 61-70. (Scopus) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27671 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PQ_Art_40941-10_Павлова_Скопус.pdf | 897.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.