Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27671
Назва: Physical education of children with autism spectrum disorders: a systematic review of structure and effects of interventional programs
Автори: Bodnar, Ivanna
Pavlova, Iuliia
Khamade, Ali
Боднар, Іванна
Павлова, Юлія
Хамаде, Алі
Ключові слова: autism spectrum disorders
children
physical activity
program
quality of life
розлади аутистичного спектра
діти
фізична активність
програма
якість життя
Дата публікації: 29-гру-2020
Бібліографічний опис: Bodnar I. Physical education of children with autism spectrum disorders: a systematic review of structure and effects of interventional programs / Bodnar I., Pavlova I., Khamade A. // Physiother Quart. - 2020. - Vol. 28, № 4. - P. 61-70. (Scopus)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27671
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PQ_Art_40941-10_Павлова_Скопус.pdf897.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.