Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27670
Назва: | Assessment of Student’s Competence in Physical Education: Approaches and Methodology |
Автори: | Pavlova, Iuliia Petrytsa, Petro Andres, Andrii Khurtenko, Oksana Osip, Nataliia Yednak, Valeriy Naumchuk, Volodymyr Павлова, Юлія Петрица, Петро Андрес, Андрій Хуртенко, Оксана Осіп, Наталія Єднак, Валерій Наумчук, Володимир Машталер, Ірина |
Ключові слова: | competence evaluation physical literacy physical education physical activity students university компетентність оцінка студенти фізична грамотність фізична культура фізична активність університет |
Дата публікації: | 29-гру-2020 |
Бібліографічний опис: | Assessment of Student’s Competence in Physical Education: Approaches and Methodology / Iuliia Pavlova, Petro Petrytsa, Andrii Andres, Oksana Khurtenko, Nataliia Osip, Valeriy Yednak , Volodymyr Naumchuk, Iryna Mashtaler // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2020. - Vol.12, is.4. - P. 338-356. (Web of Scince) |
Короткий огляд (реферат): | The competence in physical education (PE) is an assessment of a person's ability to lead a physically active lifestyle. The lack of an integrated approach to assessing the success of student’s training in PE does not allow a systematic, transparent and effective monitoring of the dynamics of the development of the personality of a competitive specialist, establishing the causes of problems and developing forecasts for the future. The goal of study was to develop and justify a system for assessing the competence of PE of students studying at universities and colleges. A survey of experts (N=82) was conducted to find out the importance of each of the structural elements of competence. The validity of proposed approaches was investigated. Three domains (“Movement Activity and Attitude to It,” “Physical Health and Fitness,” “Knowledge, Skills, and Abilities”) were distinguished in the structure of competence in PE, each of which was divided into 2–4 components. Designed assessment method covers all structural parts of the competence in PE, the goals of student learning, takes into account the list of necessary knowledge and skills in accordance with the requirements of the program, provides the formation of motivation for an active lifestyle, and maintains a level of physical activity sufficient for health. Developed method allows to determine the overall assessment of the formation of competence in PE, as well as a separate component, it gives an opportunity to calculate “critical” components, take into account interests and needs of students, teachers, and university / college administration. Компетенція з фізичного виховання (ПВ) є оцінка здатності людини вести фізично активний спосіб життя. Відсутність комплексного підходу до оцінки успіху навчання студентів з фізичної культури не дозволяє систематично, прозоро та ефективний моніторинг динаміки розвитку Росії особистість конкурентоспроможного фахівця, встановлення причин проблем та розробка прогнозів на майбутнє. Мета дослідження мало розробити та обґрунтувати систему оцінки компетенція фізичної культури студентів, які навчаються в університетах та коледжі. Було проведено опитування експертів (N = 82), щоб з'ясувати важливість кожного із структурних елементів компетентності. обґрунтованість запропонованих підходів була досліджена. Три сфери («Рухова активність та ставлення до неї», «Фізична Здоров’я та Фітнес »,« Знання, навички та здібності ») виділяється в структурі компетенції в ПЕ, кожна з яких було розділено на 2–4 компоненти. Розроблений метод оцінки охоплює всі структурні частини компетенції в ПЕ, цілі навчання студентів, враховує перелік необхідних знань та навички відповідно до вимог програми, забезпечує навчання мотивації до активного способу життя, і підтримує достатній рівень фізичного навантаження для здоров’я. Розроблений метод дозволяє визначити загальну оцінку формування компетентності в ПП, а також окремо компонент, це дає можливість розрахувати “критичний” компоненти, враховувати інтереси та потреби студентів, викладачі та адміністрація університету / коледжу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27670 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2948-Article Text-10920-1-10-20201217_Павлова_WoS.pdf | 341.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.