Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27646
Назва: Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання
Автори: Стасюк, Марія Іванівна
Ключові слова: педагог
педагогічна діяльність
моніторинг емоційних станів
професійне зростання
корекційно-розвивальна робота
Дата публікації: 16-гру-2020
Видавництво: Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки
Бібліографічний опис: Стасюк М. І. Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.01 "Загальна психологія, історія психології" / Стасюк Марія Іванівна ; Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 23 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі обґрунтовано необхідність здійснення психологічного моніторингу емоційних станів педагога як передумови його професійного зростання. Охарактеризовано стресогенні фактори педагогічної діяльності, які спричиняють ризик виникнення особистісно-професійних деформацій й знижують ефективність діяльності; запропоновано алгоритм реалізації моніторингу як спеціальної психологічної технології у сукупності підготовчого, діагностично-прогностичного, корекційно-розвивального та рефлексивно-аналітичного етапів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27646
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стасюк_Avtoref_2017.pdf310.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.