Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27646
Назва: | Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання |
Автори: | Стасюк, Марія Іванівна |
Ключові слова: | педагог педагогічна діяльність моніторинг емоційних станів професійне зростання корекційно-розвивальна робота |
Дата публікації: | 16-гру-2020 |
Видавництво: | Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки |
Бібліографічний опис: | Стасюк М. І. Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.01 "Загальна психологія, історія психології" / Стасюк Марія Іванівна ; Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 23 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційній роботі обґрунтовано необхідність здійснення психологічного моніторингу емоційних станів педагога як передумови його професійного зростання. Охарактеризовано стресогенні фактори педагогічної діяльності, які спричиняють ризик виникнення особистісно-професійних деформацій й знижують ефективність діяльності; запропоновано алгоритм реалізації моніторингу як спеціальної психологічної технології у сукупності підготовчого, діагностично-прогностичного, корекційно-розвивального та рефлексивно-аналітичного етапів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27646 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стасюк_Avtoref_2017.pdf | 310.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.