Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27604
Назва: Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі
Автори: Ферт, Ольга Григорівна
Ключові слова: порушення психічного розвитку
гіперактивний розлад з дефіцитом уваги
диференційований підхід
індивідуальний підхід
універсальний дизайн у навчанні
інклюзивний освітній процес
соціалізація
Дата публікації: 14-гру-2020
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Ферт О. Г. Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Ферт Ольга Григорівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 39 с.
Короткий огляд (реферат): Визначено теоретичні і практичні засади диференційованого підходу до дітей з порушеннями психічного розвитку, зокрема з поведінковими та емоційними порушеннями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27604
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ферт_автореф._2020.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.