Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27604
Назва: | Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі |
Автори: | Ферт, Ольга Григорівна |
Ключові слова: | порушення психічного розвитку гіперактивний розлад з дефіцитом уваги диференційований підхід індивідуальний підхід універсальний дизайн у навчанні інклюзивний освітній процес соціалізація |
Дата публікації: | 14-гру-2020 |
Видавництво: | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Ферт О. Г. Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Ферт Ольга Григорівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 39 с. |
Короткий огляд (реферат): | Визначено теоретичні і практичні засади диференційованого підходу до дітей з порушеннями психічного розвитку, зокрема з поведінковими та емоційними порушеннями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27604 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ферт_автореф._2020.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.