Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26837
Назва: | Розвиток теоретичних засад змісту освіти в середніх школах України (друга половина XIX - початок ХХ століття) |
Автори: | Вихрущ, Наталія Богданівна |
Ключові слова: | зміст освіти теоретичні засади навчальні плани класична гімназія реальна гімназія гуманітарні дисципліни |
Дата публікації: | 15-жов-2020 |
Видавництво: | Нац. ун-т "Львівська політехніка" |
Бібліографічний опис: | Вихрущ Н. Б. Розвиток теоретичних засад змісту освіти в середніх школах України (друга половина XIX - початок ХХ століття) : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Вихрущ Наталія Богданівна ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2020. - 22 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційній роботі цілісно досліджено зміст шкільної освіти в Україні в другій половині ХІХ - на початку ХХ століття, обґрунтовано авторську періодизацію змісту освіти в контексті соціально-економічних, політичних та національно-культурних детермінант. Доведено планомірність і поступовість змін, характерних для зарубіжних освітніх систем, хаотичність і непослідовність реформ в Російській імперії, що негативно впливало на рівень науково-методичного забезпечення навчального процесу, в тому числі і на зміст освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26837 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вихрущ_avtoref_2020.pdf | 384.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.