Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26837
Назва: Розвиток теоретичних засад змісту освіти в середніх школах України (друга половина XIX - початок ХХ століття)
Автори: Вихрущ, Наталія Богданівна
Ключові слова: зміст освіти
теоретичні засади
навчальні плани
класична гімназія
реальна гімназія
гуманітарні дисципліни
Дата публікації: 15-жов-2020
Видавництво: Нац. ун-т "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Вихрущ Н. Б. Розвиток теоретичних засад змісту освіти в середніх школах України (друга половина XIX - початок ХХ століття) : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Вихрущ Наталія Богданівна ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2020. - 22 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі цілісно досліджено зміст шкільної освіти в Україні в другій половині ХІХ - на початку ХХ століття, обґрунтовано авторську періодизацію змісту освіти в контексті соціально-економічних, політичних та національно-культурних детермінант. Доведено планомірність і поступовість змін, характерних для зарубіжних освітніх систем, хаотичність і непослідовність реформ в Російській імперії, що негативно впливало на рівень науково-методичного забезпечення навчального процесу, в тому числі і на зміст освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26837
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вихрущ_avtoref_2020.pdf384.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.