Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26830
Title: | Інформаційно-комунікаційні технології фізкультурно-спортивної спрямованості в соціалізації учнівської молоді |
Authors: | Качан, О. А. Пристинський, В. М. Kachan, O. A. Prystynskyi, V. M. |
Keywords: | учнівська молодь фізкультурно-спортивна діяльність інформаційно-комунікаційні технології інтерактивні пристрої педагогічний контроль новітні гаджети |
Issue Date: | 13-Oct-2020 |
Citation: | Інформаційно-комунікаційні технології фізкультурно-спортивної спрямованості в соціалізації учнівської молоді : навч. метод. посіб. / за ред. О. А. Качана, В. М. Пристинського. - Слов’янськ, 2017. - 160 с. |
Abstract: | У навчально-методичному посібнику представлено інноваційні підходи щодо використання у фізкультурно-спортивній діяльності планшетного комп’ютера, пульсометрів, гаджетів, 3D технологій, динамічно керованих моделей, безконтактних сенсорних систем як чинників соціалізації учнівської молоді. Надано методичні рекомендації щодо їх упровадження та використання в процесі фізичного виховання у взаємодії з рекреативними та психорегулятивними засобами, формами і методами навчання і виховання; орієнтовні план-конспекти щодо їх практичного впровадження на уроках з легкої атлетики, волейболу, гімнастики, туризму, баскетболу, хортингу. Матеріал посібника орієнтований на вчителів фізичної культури, тренерів-викладачів, керівників спортивних гуртків та секцій, соціальних педагогів, студентів і магістрантів з метою підвищення професійної майстерності, фахового зростання та модернізації змісту фізичного виховання щодо підвищення ефективності його впливу на розвиток організму учнів, оптимізацію рухової активності, мотивацію щодо ведення здорового способу життя. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26830 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні посібники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Качан_Інформаційно-комунікаційні технол_2017 р..pdf | 16.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.