Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorМильчук, Соломія-
dc.contributor.authorГук, Анна-
dc.contributor.authorBodnar, Ivanna-
dc.contributor.authorMylchuk, Solomiia-
dc.contributor.authorHuk, Anna-
dc.date.accessioned2020-10-08T12:34:00Z-
dc.date.available2020-10-08T12:34:00Z-
dc.date.issued2020-10-08-
dc.identifier.citationБоднар І. Порівняльна ефектинвність інтегративної та сегрегативної моделей фізичного виховання учнів старших класів / Іванна Боднар, Соломія Мильчук, Анна Гук // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті. - 2018. - С. 10-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26763-
dc.description.abstractМета дослідження полягає в порівнянні ефективності інтегративного та сегрегативного фізичного виховання учнів старших класів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectучні старших класівuk_UA
dc.subjectінтегративне та сегрегативне фізичне виховання учнівuk_UA
dc.titleПорівняльна ефектинвність інтегративної та сегрегативної моделей фізичного виховання учнів старших класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
754-1526-1-SM.pdf542.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.