Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26763
Назва: Порівняльна ефектинвність інтегративної та сегрегативної моделей фізичного виховання учнів старших класів
Автори: Боднар, Іванна
Мильчук, Соломія
Гук, Анна
Bodnar, Ivanna
Mylchuk, Solomiia
Huk, Anna
Ключові слова: фізичне виховання
учні старших класів
інтегративне та сегрегативне фізичне виховання учнів
Дата публікації: 8-жов-2020
Бібліографічний опис: Боднар І. Порівняльна ефектинвність інтегративної та сегрегативної моделей фізичного виховання учнів старших класів / Іванна Боднар, Соломія Мильчук, Анна Гук // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті. - 2018. - С. 10-14.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в порівнянні ефективності інтегративного та сегрегативного фізичного виховання учнів старших класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26763
Розташовується у зібраннях:"Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
754-1526-1-SM.pdf542.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.