Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26763
Назва: | Порівняльна ефектинвність інтегративної та сегрегативної моделей фізичного виховання учнів старших класів |
Автори: | Боднар, Іванна Мильчук, Соломія Гук, Анна Bodnar, Ivanna Mylchuk, Solomiia Huk, Anna |
Ключові слова: | фізичне виховання учні старших класів інтегративне та сегрегативне фізичне виховання учнів |
Дата публікації: | 8-жов-2020 |
Бібліографічний опис: | Боднар І. Порівняльна ефектинвність інтегративної та сегрегативної моделей фізичного виховання учнів старших класів / Іванна Боднар, Соломія Мильчук, Анна Гук // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті. - 2018. - С. 10-14. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження полягає в порівнянні ефективності інтегративного та сегрегативного фізичного виховання учнів старших класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26763 |
Розташовується у зібраннях: | "Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
754-1526-1-SM.pdf | 542.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.