Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26756
Назва: Освітня реальність інформаційного суспільства
Автори: Карпець, Любов
Karpets, Liubov
Ключові слова: освіта
інформаційне суспільство
медіа-освіта
інноваційні парадигми освіти
Дата публікації: 8-жов-2020
Видавництво: Оберіг
Бібліографічний опис: Карпець Л. А. Освітня реальність інформаційного суспільства: монографія / Л. А. Карпець. - Харків : Оберіг, 2015. - 387 с.
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено дослідженню інноваційних парадигм освіти в інформаційному суспільстві, зокрема медіа-технологіям, які застосовуються в освітньому процесі. Здійснено комплексний аналіз об’єктивних векторів формування освітньої парадигми у сучасному соціокультурному контексті. Адресовано освітянам, науковцям, аспірантам, студентам і тим, хто цікавиться питаннями філософії освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26756
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпець_моногр_2015.pdf2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.