Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26681
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hutsul, Natalia | - |
dc.contributor.author | Rykhal, Volodymyr | - |
dc.contributor.author | Okopnyy, Andriy | - |
dc.contributor.author | Vovk, Igor | - |
dc.contributor.author | Гуцул, Наталія | - |
dc.contributor.author | Рихаль, Володимир | - |
dc.contributor.author | Окопний, Андрій | - |
dc.contributor.author | Вовк, Ігор | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:10:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:10:33Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-01 | - |
dc.identifier.citation | Comparative Analysis of the Kickboxers’ Impact Techniques Indicators at the Preliminary Basic Training Stage Taking Into Account the Weight Categories / Natalia Hutsul, Volodymyr Rykhal, Andriy Okopnyy, Igor Vovk // Теорія та методика фізичного виховання. - 2020. - Т. 20, № 3. - С. 182-190. (Scopus) | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26681 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – провести порівняльний аналіз показників техніки ударних дій кікбоксерів експериментальної та контрольної групи на етапі попередньої базової підготовки з урахуванням вагових категорій. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | техніка | uk_UA |
dc.subject | удари | uk_UA |
dc.subject | кікбоксери | uk_UA |
dc.subject | масові розряди | uk_UA |
dc.subject | етап попередньої базової підготовки | uk_UA |
dc.title | Comparative Analysis of the Kickboxers’ Impact Techniques Indicators at the Preliminary Basic Training Stage Taking Into Account the Weight Categories | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гуцул_Рихаль_Окопний_2020_Scopus.pdf | 285.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.