Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570
Назва: Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості
Автори: Мамешина, Маргарита Анатоліївна
Ключові слова: диференціація
фізичне виховання
фізичне здоров’я
фізична підготовленість
,учні 7−9-х класів
Дата публікації: 14-вер-2020
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Мамешина М. А. Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості : дис. ...канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Мамешина Маргарита Анатоліївна. - Харків, 2020. - 399 с.
Короткий огляд (реферат): Стійка тенденція до погіршення стану здоров’я та зниження фізичної підготовленості учнівської молоді, яка відмічається останнім часом, обумовлює необхідність модернізації процесу фізичного виховання в закладах освіти. Тому, пошук інноваційних підходів до організації фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти є важливою та актуальною умовою підвищення ефективності освітньо-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мамешина_Dissertacija_2020.pdf3.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.