Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570
Назва: | Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості |
Автори: | Мамешина, Маргарита Анатоліївна |
Ключові слова: | диференціація фізичне виховання фізичне здоров’я фізична підготовленість ,учні 7−9-х класів |
Дата публікації: | 14-вер-2020 |
Видавництво: | Харків |
Бібліографічний опис: | Мамешина М. А. Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості : дис. ...канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Мамешина Маргарита Анатоліївна. - Харків, 2020. - 399 с. |
Короткий огляд (реферат): | Стійка тенденція до погіршення стану здоров’я та зниження фізичної підготовленості учнівської молоді, яка відмічається останнім часом, обумовлює необхідність модернізації процесу фізичного виховання в закладах освіти. Тому, пошук інноваційних підходів до організації фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти є важливою та актуальною умовою підвищення ефективності освітньо-виховного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мамешина_Dissertacija_2020.pdf | 3.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.