Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26542
Назва: Соціально-психологічні основи формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності
Автори: Позднишев, Євген В'ячеславович
Ключові слова: імідж
психологія іміджу у спорті
референтний імідж
позитивний імідж спортсмена
тренера
спортивної команди
імідж футбольних фанатів
Дата публікації: 10-вер-2020
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Позднишев Є. В. Соціально-психологічні основи формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності : дис. ...д-ра психолог. наук : 19.00.05 / Позднишев Євген В'ячеславович. - Київ, 2019. - 534 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26542
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Позднишев_dis_2019.pdf7.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.