Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26521
Назва: Теоретико-організаційні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США
Автори: Хвалибога, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: професійна підготовка лікарів у США
медична освіта
теоретико-організаційні засади
управління
якість освіти
компетентнісний підхід
Дата публікації: 9-вер-2020
Видавництво: Хмельницька гуманіт.-пед. академія
Бібліографічний опис: Хвалибога Т. І. Теоретико-організаційні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Хвалибога Тетяна Ігорівна ; Хмельницька гуманіт.-пед. академія. - Хмельницький, 2020. - 43 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації узагальнено результати історико-педагогічного дослідження теоретико-організаційних засад професійної підготовки лікарів в університетах США. Проаналізовано вплив основних історичних подій, які обумовили реформування медичної освіти в США. Вивчено основні законодавчі акти, прийняття яких сприяло підвищенню якості вищої освіти в США, подано ґрунтовний опис особливостей медичної освіти на сучасному етапі. Теоретично обґрунтовано й здійснено періодизацію становлення американської медичної освіти. Проведено аналіз основних понять у контексті дослідження системи професійної підготовки лікарів у США, досліджено закономірності та шляхи оптимізації управління медичною освітою в США. Узагальнено особливості підготовки викладачів до професійної діяльності в медичних університетах США, проаналізовано дидактичні основи, описано систему підвищення кваліфікації викладачів. Вивчено особливості професійної підготовки майбутніх лікарів на додипломному та післядипломному етапах, виявлено шляхи розвитку творчих здібностей та формування професійних цінностей студентів-медиків у США. Узагальнено позитивний досвід професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США й розглянуто можливості використання продуктивних ідей в умовах реформування вищої медичної освіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26521
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хвалибога_Khvalyboha_aref_2020.pdf677.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.