Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26515
Назва: | Інтернальність як чинник готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку |
Автори: | Кетлер-Митницька, Тетяна Сергіївна |
Ключові слова: | локус контролю активні методи навчання інтернальність готовність до особистісно-професійного саморозвитку майбутні психологи відповідальність рефлексія здатність до прогнозування планування діяльності |
Дата публікації: | вер-2020 |
Видавництво: | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Кетлер-Митницька Т. С. Інтернальність як чинник готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Кетлер-Митницька Тетяна Сергіївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 23 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми, компоненти (когнітивний, аксіологічно-мотиваційний, поведінковий) готовності до особистісно-професійного саморозвитку, механізми (внутрішня локалізація атрибуцій, відповідальності та контролю) та компоненти (когнітивний, особистісний, регулятивний) інтернальності. Емпірично виявлено особливості та недостатній рівень сформованості аксіологічно-мотиваційного та поведінкового компонентів готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Досліджено особливості розвитку структурних компонентів інтернальності як чинника готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Виявлено недостатній рівень сформованості регулятивного та когнітивного компонентів інтернальності. Встановлено зв’язок компонентів інтернальності та готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Створено модель, обґрунтовано, розроблено та апробовано розроблену автором програму формування інтернальності як чинника готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Експериментально доведено ефективність програми та доцільність її впровадження у процес фахової підготовки майбутніх психологів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26515 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кетлер_Ketler-Mytnytska_2020.pdf | 690.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.