Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26515
Назва: Інтернальність як чинник готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку
Автори: Кетлер-Митницька, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: локус контролю
активні методи навчання
інтернальність
готовність до особистісно-професійного саморозвитку
майбутні психологи
відповідальність
рефлексія
здатність до прогнозування
планування діяльності
Дата публікації: вер-2020
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Кетлер-Митницька Т. С. Інтернальність як чинник готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Кетлер-Митницька Тетяна Сергіївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 23 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми, компоненти (когнітивний, аксіологічно-мотиваційний, поведінковий) готовності до особистісно-професійного саморозвитку, механізми (внутрішня локалізація атрибуцій, відповідальності та контролю) та компоненти (когнітивний, особистісний, регулятивний) інтернальності. Емпірично виявлено особливості та недостатній рівень сформованості аксіологічно-мотиваційного та поведінкового компонентів готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Досліджено особливості розвитку структурних компонентів інтернальності як чинника готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Виявлено недостатній рівень сформованості регулятивного та когнітивного компонентів інтернальності. Встановлено зв’язок компонентів інтернальності та готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Створено модель, обґрунтовано, розроблено та апробовано розроблену автором програму формування інтернальності як чинника готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Експериментально доведено ефективність програми та доцільність її впровадження у процес фахової підготовки майбутніх психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26515
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кетлер_Ketler-Mytnytska_2020.pdf690.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.