Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26511
Назва: Теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти
Автори: Толочко, Світлана Вікторівна
Ключові слова: формування науково-методичної компетентності
заклади вищої освіти
викладачі
післядипломна педагогічна освіта
синергетика
професіограми
Дата публікації: 9-вер-2020
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Толочко С. В. Теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. ...д-ра пед наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Толочко Світлана Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова . - Київ, 2019. - 45 с.
Короткий огляд (реферат): Уперше науково обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування науковометодичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено та експериментально перевірено систему формування науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті, що увібрала концепцію, організаційно-цільову, поетапно-організаційно-формувальну, методичноорганізаційну, науково-пізнавальну розвивальну, результативну підсистеми та експертного оцінювання релевантності системи, які репрезентовані у вигляді моделі, навчально-методичне забезпечення та педагогічні умови, структуру, критерії, показники за параметрами та рівні сформованості науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті. Представлено авторське трактування понять 41 «формування науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті» та «синергетика науково-методичної компетентності викладачів». Визначено структуру науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті, що містить когнітивний (фундаментальнофілософський, загальнонауковий, конкретно-науковий, методологічно-науковопізнавальний творчий, системно-управлінський, оцінно-експертний рівні) і технологічно-операційний компоненти й утворюється системою функціональнофілософської, загальнонаукової, конкретно-наукової, пізнавально-креативної футуристичної, науково-технічної, проектно-конструкторської, прогностичномоделюючої, моніторингово-аудиторської, системно-управлінської, експертно-оцінної колективної та індивідуальної науково-методичної компетентності. Установлено системоутворюючу роль наукових шкіл у створенні й реалізації освітніх і дослідницьких програм підготовки, професійного розвитку та формування науково-методичної компетентності викладачів. Досліджено особливості та вдосконалено зміст, форми і методи формування науково-методичної компетентності за класифікаційними ознаками професіограм викладачів у післядипломній педагогічній освіті. Розроблено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів сформованості науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті. Доведено ефективність системи формування науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26511
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Толочко_aref_Tolochko_2019.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.