Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26500
Назва: Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності
Автори: В'яла, Оксана Миколаївна
Ключові слова: формування готовності
оздоровча діяльність
майбутні вчителі фізичної культури
професійна самореалізація
Дата публікації: 9-вер-2020
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: В'яла О. М. Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / В'яла Оксана Миколаївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 24 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності, до яких віднесено: розвиток і розуміння суб’єктами освітнього процесу можливостей професійної самореалізації в оздоровчій діяльності; поєднання 21 традиційних методів навчання з інноваційними, спрямованими на моделювання професійних ситуацій, пов’язаних з оздоровчою діяльністю вчителя фізичної культури; поглиблення практичної складової підготовки студентів, активізація їх науково-дослідної роботи та підвищення значущості самоосвіти. Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності. Уточнено тлумачення базових понять, які входять до наукового тезаурусу формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності; зміст понять «формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності» та «готовність майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності»; структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності; критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26500
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вяла_aref_2019.pdf947.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.